REGULAMIN SKLEPU
sklep internetowy - http://www.ritz.com.pl
www.ritz.com.pl
EUROBATT Sp. z.o.o
Ul. Mszczonowska 18a
05-090 Janki
II. Zakupy online
Zamówienia na towar przyjmowane są droga internetową.
Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo na podany przez Państwa adres e-mail informację podsumowującą zamówienie (zawiera on specyfikację zamówienia, wartość zamówienia i adres dostawy, koszt przesyłki). REALIZUJEMY TYLKO ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH ŁĄCZNA KWOTA PRZEKRACZA 200 ZŁ !!!
III. KOSZTY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Ceny podane przy produktach są cenami brutto zawierającymi podatek od towarów i usług VAT. Firma zastrzega sobie możliwość zmiany ceny po wcześniejszym poinformowaniu klienta. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki zamówienia do klienta. Koszt ten jest doliczany przy składaniu zamówienia.
Koszt przesłania zamówionego towaru zależy od sposobu wysyłki oraz wagi zamówionych artykułów.
Przy wyborze formy płatności "przelew" pieniądze należy przelać na poniższe konto:
W tytule płatności proszę wpisać imię i nazwisko osoby zamawiającej ewentualnie nazwę firmy.
W przypadku płatności przelewem i przekazem pocztowym zamówienie zostaje przekazane do realizacji po wpłynięciu do nas pieniędzy.
Realizacja zamówienia trwa od 2 dni po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto.
Przy powyższych terminach nie uwzględnia się sobót, niedziel i dni wolnych. Sklep nie odpowiada za spóźnienia spowodowane złą pracą poczty i firm przewozowych. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia przez nas zamówienia do realizacji i po wysłaniu przez nas e-maila z zawiadomieniem o wysyłce bardzo prosimy o kontakt.
IV. WYMIANA, REKLAMACJE I ZWROTY
W przypadku odbioru przesyłki, której opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie po analizie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia reklamacji w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Aby zgłosić reklamacje należy poprosić nas o formularz reklamacji i przesłać do nas mailem.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. O naszym stanowisku odnośnie przyjętej reklamacji klient jest niezwłocznie informowany. Koszty przesłania Państwu nieuszkodzonego towaru pokrywa sklep.
TOWAR PROSZE ODSYLAĆ Z PARAGONEM W SZTYWNYM OPAKOWANIU (kartonowym pudełku), ABY ODSYŁANY PRODUKT I JEGO OPAKOWANIE NIE ULEGLY USZKODZENIU W CZASIE TRANSPORTU.
Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień składanych przez osoby, które kilkakrotnie zwracają zamówiony produkt bez podania przyczyny.
Jesteśmy, aby pomóc Państwu przy dokonywaniu zakupów, aby udzielić szczegółowych informacji na temat produktu, którym jesteście Państwo zainteresowani. Prosimy pisać na adres:
e-mail: kr@bojwani.pl
e-mail: hamesh@bojwani.pl